۴ تیر ۱۳۹۰، ۱۳:۲۹

کتابخانه شخصی حمید بهاری راهی کتابخانه مجلس شد

کتابخانه شخصی حمید بهاری راهی کتابخانه مجلس شد

کتابخانه شخصی حمید بهاری پژوهشگر معاصر با بیش از هزار جلد کتاب لاتین و فارسی به مجموعه منابع کتابخانه مجلس افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر زارع بیدکی مدیر فراهم‌آوری منابع در کتابخانه مجلس با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه این پژوهشگر مدتی با گروه «کتاب آریا» همکاری داشته است کتاب‌های ارزنده لاتین با دقت توسط ایشان انتخاب شده است.

وی تنوع موضوعی بسیار زیاد کتاب‌ها را از مشخصات خاص این مجموعه نفیس دانست و اضافه کرد: در این مجموعه کتابهایی با موضوعات مردم‌شناسی‌، جغرافیا‌، علوم سیاسی‌، حقوق‌، معماری‌، مدیریت‌، آموزش‌، کتابهای پزشکی‌، فنی‌، کامپیوتر حسابداری و کتابهای مرجع مشاهده‌ می‌شود.
 
زارع بیدکی افزود: با صحبت‌های انجام شده با این پژوهشگر تمامی کتابهای فنی و پزشکی این مجموعه توسط کارشناسان فراهم‌آوری به کتابخانه‌های دانشگاهی اهدا خواهد شد.
 
وی تاکید کرد کار تفکیک و ثبت کتابها از هفته نخست تیرماه در بخش فراهم‌آوری شروع می‌شود و احتمالا تا اواخر هفته به بخش سازماندهی ارسال خواهد شد.
 
برخی از کتابهای این مجموعه عبارتند از: جشن‌های آب: نوروز سوابق تاریخی تا امروز، نقد عکس درآمدی بر درک تصویر، علم زندگی دانشی برای حفظ کامل سلامت ذهن بدن، باغ بهشت شامل اشعار طنز آمیز‌، اجتماعی‌، سیاسی‌، انتقادی و دینی، شراب طهور: سلوک در صراط مستقیم عرفان، ان ال پی و ایجاد تغییرات سریع فردی، اطلس راهنمای آسمان شب، در باب فلسفه عکاسی.
 
کد خبر 1343442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha